18 Nisan 2012 Çarşamba

bir dekoratif ağaç...



21 yorum:

  1. Taptatlı , güpgüzel , şepşeker !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şepşekerin fikir evi, çok teşekkürler:)

      Sil
  2. Renk uyumunu çok sevdim,blogunuzu epeydir izliyorum çok yeteneklisiniz.Güzel ve değişik şeyler görmek için uğranılası bir blog.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hümeyra, çok teşekkür ederim bu güzel sözlere:)

      Sil
  3. Bu sadece bir Dekoratif Ağaç degil. Renkli, iç açıcı, saksısı, rafyası ile güzellik resmen. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım, çok çok sevindim beğenmene:)

      Sil
  4. çok şirin ...Bende mimin var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evycraft, çok teşekkür ederim:) en kısa zamanda cevaplayacağım, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Hakkaten "bir dekoratif ağaç" olmuş :)
    Ellerine sağlık. Çok güzel.

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle teşekkür etmek istiyorum beni sorduğunuz için.burdayım aslında biraz vakitsizlik diyelim bu ara...
    harika bir çalışma olmuş yine.bayılıyorum elinizden çıkan herşeye.sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. smilena gelmişşş:) blog listemde adınızı yukarılarda görmeyi seviyorum:) kolay gelsin:) ve güzel yorumunuz için teşekkürler:)

      Sil
  7. çok güzel, harika olmuş.

    YanıtlaSil
  8. dunya guzelı olmus bu agac cok begendmmm
    Bu arada blogunu yenı kesfettım :) takıpteyım, benımkıne de beklerımm :) sevgılerrrrrr..

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeys, hoş geldiniz:) geliyorum hemen:) sevgiler..

      Sil
  9. Ne güzel olmuş, tebrik ederim, çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  10. Çok beğendim emeğine sağlık,çok hoş olmuş...

    YanıtlaSil
  11. allam bu ne kadar güzel şirin sempatik bişi.
    :)

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı