26 Aralık 2012 Çarşamba

yeni yıl yastıkları

yeni yıl hediyesi olacaklar:)







35 yorum:

  1. İkisi de çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neşeli oyuncaklar, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Ficaram lindas essas almofadas.

    YanıtlaSil
  3. O sarı yıldız ve üstündeki kokinalı olan var ya işte o kime gidecekse çok şanslı, kıymetini bilsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esen Can, teşekkürler:) umarım beğenir:)

      Sil
  4. Yastıklar çok güzel olmuş, ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  5. ama çok çoook şeker olmuşlar:))

    YanıtlaSil
  6. Nasıl tatlılar ya :) çok sevdim Ecerim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. çok şeker olmuşlar ikiside harika :) ellerinize emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. bayıldım çok güzeller :))))))

    YanıtlaSil
  9. yahu ne şirin şey bunlar... ellerinize sağlık bende bir kardanadam yapsam mı acaba :)

    YanıtlaSil
  10. Çok ama çok tatlı olmuşlar, Ellerine yüreğine sağlık süpersin!
    ! •• Değerlendiriyorum ve Paylaşıyorum •• !

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. crocheted at home, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  12. Çok beğendim, okulumuzun kermesi için benzerlerini hazırlayabilirim sanırım.

    YanıtlaSil
  13. Her ikisi de çok güzel iyi gğnlerde kullansın sahibi veya sahipleri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiamma, çok teşekkürler:) umarım beğenerek kullanırlar:)

      Sil
  14. Ben bunları çok sevdim çok tatlı olmuşlar ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Ecer, önce sağlık, sonra huzur, umut ve tüm güzel hislerle dolu verimli bereketli bir yıl diliyorum sana. Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Nurçin Sinejan YAŞAR29 Aralık 2012 11:09

    Yok, yok, yoookk!! Sizce de bunun sevimliliği bayağı bi' abartı kaçmamış mı? Ne kadar da şirinler ya, tek kelimeyle BAYILDIMM!!!

    YanıtlaSil
  17. Ne güzel, tatlı hediyeler:) Çok şanslılar:)

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı