18 Mart 2013 Pazartesi

KEÇE İĞNELEME ATÖLYESİ


ECERCE Keçe İğneleme Atölye Çalışmalarımız Başlıyor… 

Değerli takipçilerim, 

Gelen istekler üzerine atölye çalışmalarım başlıyor. Çok yakında son dönemin gözde hobisi olan “Keçe İğneleme” atölyesiyle sizlerle olacağım. 

Sınırlı sayıda katılımcıyla gerçekleştireceğim bu çalışmayla ilgili gelişmeleri facebook ve http://ecerozmen.blogspot.com sitesi üzerinden takip edebilirsiniz. 

Sorularınızı 0ecerce0@gmail.com adresinden bana ulaştırınız. 

Sanat dolu günlerde görüşmek dileğiyle… 

Ecer…


9 yorum:

  1. her postu okudukça daha çok hayıflanıyorum malesef, çünkü siz benim yapmak istediğim bir işi yapıyorsunuz. ne kadar güzel çalışmalarınız var, tebrik ediyorum yürekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgi atölyesi, çok teşekkür ederim:)sevgiler..

      Sil
  2. Tebrik ederim ,başarılar dilerim:)

    YanıtlaSil
  3. :( keşke bende katılabilsem kursa bende çok merak ediyorum nasıl yapıldığını. Keçe yünlerimi aldım ama Bolu'da iğnesini bulamıyorum maalesef kaldı öylece :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hikmet hanım, internette de satılıyor iğneleri.. 10 marifette var mesela satışı.. sevgiler.

      Sil
  4. Süpersın bayılıyorum yaptıklarına.Çok başarılısın tebrıkler.:)

    YanıtlaSil
  5. yeteneğini ve hayal gücünü ödünç alabilir miyim? :)

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı